MotoGP Klađenje - Kvote

MotoGP World Championship 2022

MotoGP - Klađenje u MeridianBet Online Kladionici



Da li neko može da ostane ravnodušan kada čuje grmljavinu motora od 1000 kubika i preko 250 konjskih snaga?
Mi ne možemo, a sigurno ni ti. Gledanje MotoGP trka je praznik za sve fanove moto sportova i sigurno svi oni, među koje i ti spadaš, jedva čekaju nedelju u kojoj se trke održavaju, a svima teško pada kada dodje nedelja bez trkanja. Ili letnja pauza koja traje nesto više od mesec dana, a deluje kao večnost.
Mi ti nudimo da se u MeridianBet-u kladiš na ovaj izuzetno zanimljiv i neizvestan sport. Iako su svi uglavnom navikli da se primarno klade na fudbal, košarku i slične sportove, rast popularnosti MotoGP je doneo i mnogo više tiketa koji se uplaćuju na ovaj sport.
Zato smo mi tu da ti damo ubedljivo najbolje kvote i omogućimo ti da se kladiš na sve trke, kao i na mnogo toga drugog vezano za trke najbržih dvotočkaša na svetu.



Šta je MotoGP i kako funkcioniše?


MotoGP je šampionat najbržih motocikala i najboljih vozača u organizaciji Fédération Internationale de Motocyclisme (FIM) i španske kompanije Dorna Sports.
MotoGP je najstarije takmičenje u moto sportu i održava se još od 1949. godine kada je prvi put održano.
MotoGP je takozvana "kraljevska klasa" a postoje i Moto2 i Moto3 gde vozači voze motore manje kubikaže.
Za MotoGP su rezervisane "zveri" od 1000 kubika i preko 250 konjskih snaga, a imaju ispod 200 kilograma, što znači da imaju više "konja" nego kilograma.
To omogućava razvijanje neverovatnih brzina od preko 350 kilometara na čas, ubrzanje veće nego kod supersoničnih aviona i to nam donosi beskrajno zanimljive trke gde u svega nekoliko sekundi mnogo vozača završi trku. Često trka bude odlučena u poslednjih par krivina.
Motori koji se voze u MotoGP se ne smeju voziti na ulicama nego su napravljeni striktno za trke. To je najveća razlika u odnosu na Superbike šampionat, gde se voze motori koji viđate na ulicama. MotoGP motori su mnogo jači i imaju različite sisteme koje obični modeli nemaju.
Broj trka varira iz sezone u sezonu, a obično je to oko 20 trka. Na svaku od njih, kao i na kvalifikacije se možeš kladiti u MeridianBet-u.
Pobednik osvaja 25 poena, drugoplasirani 20, a trećeplasirani 16.
15. mesto je poslednje koje donosi poene, preciznije 1 poen.



Moto2


Moto2 je drugi po rangu šampionat i tu se voze motori od 765 kubika i moraju imati ispod 140 konjskih snaga.
Postoje i neke druge regulacije, ali to je najbitnije znati kao i da je 300 kilometara na sat maksimalna brzina koju smeju da dostignu ovi motori.
Kompanija Triumph proizvodi sve motore koji se takmiče u Moto2 za razliku od MotoGP i Moto3 gde su različiti proizvođači.
Iako ne postoji pravilo protoka, kao u fudbalu na primer, gde se šampion druge lige plasira u prvu, retko se desi da najbolji vozači iz Moto2 ne završe u MotoGP, gde ih timovi regrutuju.



Moto3


U Moto3 motori imaju 250 kubika i do 55 konjskih snaga, ali ne dozvoli da te to zavara.
I u Moto3 se dostižu brzine od skoro 250 kilometara na čas, a trke su izuzetno neizvesne jer učestvuje veliki broj vozača i skoro se nikada ne desi da jedan pobedi sa velikom prednošću kao u MotoGP.
Takođe, padovi i sudari su mnogo češći jer je "gužva" na stazi.
Kao što ti dajemo najbolje kvote za klađenje na trke u MotoGP šampionatu, isto ti nudimo i za sve trke u Moto2 i Moto3 šampionatima, koj se voze nekoliko sati pre "kraljevske klase".



Moto GP - Kvote


MotoGP je jako dobar izbor za klađenje ne samo zato što ćeš uživati u trkama dok čekaš da osvojiš novac, nego i zbog kvota.
U sezoni 2020. čak 9 različitih pobednika trka je bilo i to je slučaj u većini sezona. Zato su kvote relativno ujednačene i imati bar nekoliko vozača koji imaju realnu šansu da pobede u svakoj trci.
To nije sve, MeridianBet ti nudi pregršt igara.
Možeš da se kladiš i ko će završiti na podijumu, da li će vozač osvojiti bodove i slično.
A za sve to ćeš pronaći najbolje kvote u našim kladionicama i na našem vebsajtu.



MotoGP - Rezultati i statistike


Ko ne prati pomno MotoGP i moto trke generalno ne može da zaključi koliko faktora utiče na to ko će pobediti.
Zato ako od skoro gledaš i kladiš se na MotoGP, rezultati i statistike dostupne na našem sajtu će ti biti od velike koristi.
Uz to što ćeš uvek znati sva vremena sa treninga, kvalifikacija i trka, kao i stanje u šampionatu i slično, treba da uporediš i rezultate iz prethodnih sezona.
U MotoGP-u, kao možda ni u jednom drugom sportu, prethodni rezultati igraju veliku ulogu.
A razlozi leže u vozačima i motorima.
Određenje staze nikako ne odgovaraju ili naprotiv odgovaraju vozačima i spram toga treba da razmisliš na koga ćeš uložiti novac.
Da li ima više krivina u levo ili u desno? Koliko su dugački pravci? I mnogo toga drugog bitnog saznaj kroz rezultate, statistike i vesti na našem sajtu.
Neke staze su posebno pogodne za određene motore, pa tako staze sa dugim pravcima favorizuju Dukatijeve vozače, dok mnogo krivina odgovara Jamahi.



Timovi i vozači u MotoGP


MeridanBet te je navikao da sve imaš dostupno na dohvat ruke, pa to nećemo menjati ni sad. Predstavićemo ti sve timove i vozače koji učestvuju u MotoGP.
Postoje fabrički i privatni timovi. Ukupno 6 proizvođača je prisutno u MotoGP a to su Dukati, Suzuki, Honda, Jamaha, KTM i Aprilia.
Fabrički timovi uvek imaju motore poslednje generacije, dok privatni timovi uglavnom dobijaju prošlogodišnje, što često znači da su sporiji na stazi. Ipak, nekada prošlogodišnji model bude bolji od ovogodišnjeg i onda privatni ili drugi tim budu ispred fabričkog.



Aprilia Racing Team Gresini


Za Aprilia Racing Team Gresini voze Aleš Espargaro i Lorenco Salvadori.
Salvadori je veoma mlad vozač kome je ovo prva sezona u MotoGP gde je zvanični vozač jednog tima. Manjak iskustva je primetan, videćemo šta može da uradi u budućnosti.
Aleš Espargaro ostvaruje odlične rezultate i definitivno pokazuje da je Aprilijin motor značajno napredovao i da će u narednim godinama biti još konkurentniji.
Aleš, mlađi od dvojica Espargaro braće, je sve stariji i pitanje je koliko ćemo ga još gledati u MotoGP.



Ducati Lenovo Team


Šta reći za fabrički tim Dukatija...godinama imaju najbrži motor, možda čak i previše jak.
Pod tim mislimo da je toliko jak i da ima toliko ubrzanje da vozači imaju problema da ga "ukrote" a najbliži tome je bio Andrea Doviciozo koji je godinama završavao iza Marka Markeza i mnogo puta ga pobedio.
Sada fabrički Dukati voze Džek Miler i Frančesko Banjaja, a postižu promenljive rezultate.
Delovalo je prethodnih godina da bi Miler mogao da se bori i za titulu ako dobije fabrički motor, a da li to ipak nije bilo tačno ili je za to delimično kriv i Dukati, niko nije siguran.
Banjaja je mlad vozač i ako ispravi određene greške, može se boriti za titulu u naredim sezonama.



Pramac Racing


Drugi tim Dukatija, Pramac beleži sjajne rezultate, pre svega Žoan Zarko koji vozi najbolju sezonu u karijeri.
I dalje mu izmiče pobeda, ali ne sumnjamo da će se i to desiti. Motor je odličan, može sa svima da se bori, što je pokazao i Horhe Martin pre povrede.
Pramac već nekoliko godine uopste ne zaostaje puno za fabričkim timom, ako uopšte i zaostaje.



Sky VR46 Esponsorama / Esponsorama Racing


Treći tim koji vozi Dukatije čine polubrat Valentina Rosija, Luka Marini koji vozi za Sky VR46 Esponsorama, dok je drugi vozač bivši šampion Moto2 Enea Bastianini.Za prvu sezonu i motor koji imaju na raspolaganju, obojica voze dobro. I ko zna, možda kroz par godina to bude duel za titulu, naravno kao članovi nekog drugog tima.



LCR Honda


Veliki borac Taka Nakagami i mlađi brat Marka Markeza, Aleks, takođe šampion u Moto2 i Moto3 čine postavu drugog tima Honde.
Nakagami juri prvi podijum, a Aleks Markez deluje da nije dobro podneo tranziciju iz fabričkog tima gde je beležio bolje rezultate.
Iako je Aleks donekle razočarao jer nakon titula u Moto2 i Moto3 deluje da neće krenuti putem slavnog brata Marka i upisati svoje ime i kao MotoGP šampion, pokazuje povremeno sjajnu vožnju, tako da ga ne treba prerano otpisivati.


Repsol Honda Team


Mark Markez je navikao sve navijače, kao i članove Repsol Honda tima da je sve osim titule neuspeh.
To je nešto sa čim moraju da se pomire, bar dok se Mark ne vrati u nekadašnju formu, ako se to ikada desi.
Takođe, deluje da su podbacili i da Jamaha, Suzuki i Dukati, glavni rivali imaju bolje motore od njih. Može biti da samo još nisu pronašli idealno podešavanje, kako sezona odmiče trebalo bi da budu sve bolji i brži.
Pol Espargaro vozi solidno, ali će izgleda i on ostati jedan od šampiona nižih kategorija koji nije uradio ništa veliko u MotoGP.



Red Bull KTM Factory Racing


Fabrički tim KTM je jedno od najprijatnijih iznenađenja.
Njihova mašina se pokazala sposobnom da se bori sa svima drugima, a Miguel Oliveira se nameće kao ime koje bi mogli da gledamo u vrhu godinama.
Izuzetno je brz, ne boji se da napadne bilo koga i zato ima već nekoliko pobeda i podijuma u karijeri, nešto što na primer Zarku još nije pošlo za rukom.
Bred Binder je isto veoma kvalitetan, mlad vozač, koji se jednom našao na najvišem stepeniku podijuma i budućnost deluje svetla za KTM.



Tech3 KTM Factory Racing


Danilo Petrući i Iker Lekona pokušavaju da izvuku maksimum iz Tech3 KTM, ali im to ne polazi za rukom.
Petrući je u Dukatiju pokazao da je veoma kvalitetan vozač, dok Lekona mora da se nada da će u KTM biti spremni da mu daju još vremena jer je mlad vozač.
Ako budu nestrpljivi, pitanje je koliko ćemo dugo gledati Lekonu u MotoGP.



Team Suzuki Ecstar


Ko se kladio pred početak sezone 2020. da će Žoan Mir osvojiti titulu, zasiugrno je uzeo veoma veliki novac, jer nije bio ni među prvih 5 favorita.
Ali sigurnom vožnjom i završavanjem svake trke, a ne forsiranjem da se pobedi svaki put, došao je do titule. Neosporno veoma kvalitetan i siguran vozač koji neće nestati sa scene nakon titule.
Za razliku od njegovog kolege Aleksa Rinsa koji je beskrajno talentovan i u svakoj trci može pobediti. Bolje rečeno u svakoj trci koju završi jer mu to predstavlja najveći problem.
Previše agresivan, sa očiglednim padovima koncentracije, Rins je sve detalje od toga da jednom bude šampion, što po svom vozačkom umeću svakako zaslužuje.
Suzuki ima dobar motor, bez velikih mana, ali takođe i bez velikih prednosti, jer se ni po čemu ne izdvaja i to u nekim trenucima vozačima predstavlja problem.



Monster Energy Yamaha MotoGP


Popularni "El Diablo" Fabio Kvartararo je odmah pokazao da je vozač za najveća dela kada se tokom svoje prve sezone ravnopravno borio sa Markezom u mnogo trka.
Jamahin motor je značajno napredovao, kao i pouzdanost Kvartararove vožnje, tako da moguće da imamo novog višestrukog šampiona.
Naravno, mnogo kockica treba da se poklopi, ali El Diablo je trenutno možda i najbolji vozač kog imamo.
Ako i ti veruješ u njega, kladi se da osvaja titulu.
Maverik Vinjales, nešto slično Rinsu i Espargaru je vozač od kog, pred početak svake sezone, očekujemo borbu za titulu. On će svakako par puta pobediti, ali će imati trke i kada će završiti poslednji i ta nekonstanost ne može doneti titulu.
Ako pratiš Vinjalesa, kladi se kada će doći njegove pobedničke trke.


Petronas Yamaha SRT


Franko Morbideli koji je ispod radara završio sezonu 2020. na drugom mestu sa samo 13 bodova zaostatka za Mirom deluje da je u krizi i da tu krizu može rešiti samo prelazak u neki fabrički tim.
Ima puno potencijala i mentorstvo svog timskog kolege, legendarnog Valentina Rosija, koji više nije ni senka onog šampiona, ali kao najpopularniji vozač ikada, nastavlja da prkosi godinama i vozi u MotoGP.



Legende Moto Sporta


U Srbiji, a i svuda na svetu je Valentino Rosi postao praktično sinonim za MotoGP i moto sport generalno.
Uz to što je svakako jedan od najuspešnijih i najboljih vozača ikada, takođe je doneo globalnu popularnost MotoGP.
Zbog toga i danas mnogo ljudi gleda MotoGP samo jer se on još trka, iako ne postiže rezultate kao nekada.
Osvojio je 9 titula, od čega 7 u MotoGP i po jednu u Moto2 i Moto3. Drugi je po broju pobeda, ima ih 115.
A ispred njega je samo legendarni Đakomo Agostini koji je za sad najuspešniji sa 15 titula i 122 pobede. 8 titula je osvojio u klasi 500 kubika koja je tokom njegove karijere bila isto što i današnji MotoGP.
Obojicu preti da prestigne Mark Markez koji ima 8 titula, 6 u MotoGP a broji i 83 pobede što ga već sada svrstava na 4. mesto večne liste.
Između Agostinija i Rosija na prva dva mesta i Marka Markeza na 4. mestu, se nalazi Anhel Nieto, još jedna legenda španskog moto sporta, po kome se MotoGP staza u Herezu zove.
Majk Hejlvud, Dani Pedrosa, Majk Duhan, Kejsi Stoner, Horhe Lorenco, Maks Bjađi su samo od nekih legendi koje takođe moramo spomenuti.

Vrati se na vrh